| | |
| |
Ons verhaal
Ondanks de economische crisis nam Hans Jansen in januari 2010 een duik in het diepe: hij startte zijn eigen assurantiekantoor Jansen All Finance. En succesvol ook. Want, zo ervaart Hans, consumenten hebben geen vertrouwen meer in de grote banken en verzekeraars. De financiële crisis, woekerpolisaffaire en bonuscultuur in de financiële sector hebben ervoor gezorgd dat consumenten op zoek zijn naar een persoonlijk, eerlijk en transparant advies over hun financiën. Precies dat wil en kan Jansen All Finance klanten bieden. Sprong in het diepe Natuurlijk was het wel spannend. Na 20 jaar werken als financieel adviseur had Hans alles goed voor elkaar. Hij had plezier in zijn werk en was er goed in. Hij behoorde tot de topadviseurs van de organisatie waar hij werkte en had een brede, tevreden klantenkring in Apeldoorn en omstreken. Maar de crisis veranderde alles. Hans: “Mijn werkgever werd hard geraakt door de crisis en er werden veel veranderingen doorgevoerd. Hierdoor kon ik mijn werk niet meer doen zoals ik het wilde. Ik dacht: dat kan ik zelf beter!” En zo deed Hans wat niet veel mensen zouden durven: in een economisch zware tijd startte hij zijn eigen bedrijf, Jansen All Finance. Een persoonlijk en eerlijk advies De werkwijze van Jansen All Finance spreekt gelukkig veel mensen aan. Klanten zijn namelijk geen nummer, maar krijgen een persoonlijk en eerlijk advies. Als zelfstandige kan hij ook de beste prijs/kwaliteit verhouding bieden, omdat hij vele aanbieders kan vergelijken. Natuurlijk helpt het ook dat Hans altijd goed bereikbaar is. Lees meer over onze werkwijze of neem direct contact met ons op.
|
|
| | |
|
| |
|